آرتی جانآرتی جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نفس دوباره

آرتی خان و پایان 8 ماهگی

1392/6/20 1:31
نویسنده : مهسا
284 بازدید
اشتراک گذاری

آرتی کوچولوی من الهی قربونت برم که هر روز بامزه تر و شیرین کاریات بیشتر می شن .

پسری من عاشق چهار دست و پا رفتنی واسه خودت خونه رو چهار دست و پا می چرخی تو اتاق ها می ری چشمم روشن دو روز راه آشپزخانه رو یاد گرفتی یه سری به آشپزخانه می زنی .

یه کار جدید که این چند روز ازت سر زده اینه که مبل و می گیری و سر پا وا میستی مامانی یه روز صبح چند دقیقه ای ازت غافل شدم دیدم بله میز تلوزیون بالا رفتی و من و دیدی ذوق کردی خلاصه یه باریم از مبل بالا رفتی تازه کجاشو دیدی رو مبلم سر پا وایسادی قربون پاهای کوچولوت برم .

تو خانه سه تا دوست صمیمی داری به نام های آقای لباسشویی خانم آیفونی تصویری و لب تاب مامانی وقتی لباسشویی شروع به کار می کنه کنارش وا میسی و تکون نمی خوری عاشق آیفونی مامانی بغلت کنم و بکوبی به سر بیچاره هی لب تاب مامانیم که روشن می شه جیغ می زنی نمی شه روشنش کرد دیگه .

چند روز پیش با خاله پریسا رفتیم خانه مبین کوچولو ناهار اونجا واسه خودت حال کردی یه لحظه دیدم رفتی تو اتاقش تو اسباب بازیاش گم شدی بد ناهارم بابایی اومد دنبالمون.

از خوردنت بگیم که شکمو من همه چی دوست داره انواع سوپ و آش و فرنی و سرلاک و میوه که دیگه نگو دست من می گیری سفت می چسبی که میوه بخوری .

هر شب با بابایی میری حموم آب بازی می ترسم سرما بخوری ولی چه کنیم عاشق حموم و آب بازی هستی و می یارمت بیرون گریه می کنی به زور لباس می پوشی.

عشق مامانی یه خاطره بد که نصف شب از رو تخت افتادی خیلی نارحت  شدیم فرداش بردیمت دکتر خدارو شکر چیزیت نشد مامانی رو ببخش عزیزم.

تا حالا 4 تا دندون نقلی کوچولو در آوردی عزیزم که بعضی اوقات مامانی رو گاز میگیری چند روزی بی تابی می کنی احساس می کنم دوباره دندون در می آری ولی امروز مامانی بردمت دکتر .کلی دارو داد و گفت یه سرما خوردگی خفیف خوردی .زود خوب بشی عزیزم.

از پارک و بازی کردنات بگم .هر شب جمعه می ریم پارک و کلی وسیله می بریم از جمله رورورک آرتی خان و موتور کوچولوت بد شام با بابایی با هم بازی میکنید آنقدر خسته می شی که تو ماشین خوابت می بره تا برسیم خانه .

فردا شب مامان جون و خاله نسیم می یان امیدوارم بهمون خوش بگذره الان تو خوابی عزیزم تا بعد .....

دوست دارم مهربونم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)